Street race


(iiinte min bild, iiiinte jag som tagit den, sökte på google - street race)

Jaa, de har varit lite dammigt här eftersom (suuuupriiiiiice) varit lite bajs såhär i vardagen.
Meeeeeeeen, idag drog jag på Street race(?) med Julia, Linn, Rikhard och Veronica. Va så jäävla kul!
För er som inte vet så älskar jag bilar, kanske inte är expert och sådär va men tycker bilar och
motcyklar är as kul! Haft skit kul kväll asso. Skrattat som fan, och de uppskattas så himla mycket.
Varit hos Julia princip varje dag och inte gått te skolan på en vecka pga knät. Det är fortfarande
alldeles ömt men kan gå nu, men får ont och haltar efter ett tag. 

Ska försöka få de o-dammigt här! Sorry! Och förlåt för att inläggen är så trista. 
Men de kommer! Jag lovar.

Ska slänga på "Livet är en schlager" bara för att jag alltid såg med min mor när jag va en
liten tös.

Godnatt på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0