No place to go



vill fan inte bo här, tonårs-uppror? Njaaäh, faktiskt inte.
Vill ha eget ställe eller bah bo nån annanstans hos nån äldre dam som kan allt och inget och älskar att ge råd som hon för övrigt äger på. Skulle va så jävla soft. En ballkong, hennes rum, mitt rum, kök yadyaydaydayda. Nä, istället ska man sätta sig på svensson tvären imorn och gå i skolan. Kul.
Vill ha jobb, (men samtidigt inte) och min lägenhet med eller utan dam/tant/oldie/etc.
Fasen så sugen jag blev på kaffe? Ahh, liv1 känns inte lockade alls. Vrf är man så pessimistisk för? Så kefft.
Nejmen jag vill ha lägenheten, operationen (håll alla tummar) och mina katter och ett lyckligt slut.
åh.
åh.
åh.
vill ha asso.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0