Nerdy time


stannade hemma idag från skolan. Skrev av lite ancteckningar från föreläsningen igår och skrev
4 A4 sidor om ekonomin, politiken, de sociala förhållanderna och kulturen och religionen på Medeltiden.
Haha, kul? Amen verkligen.
Imorn äre vecko eximation på de sen ska vi köra samma sak I guess fast med övriga "epoker".
Men venne kanske ber mamma ringa och ber om att få köra den hemma. 

Asso vrf sitter jag och snackar skola? Haha, sorry. Men de enda jag gjort idag i princip.

Kollat på mina älskings katter. Kommit på att dom är 15 veckor nu. Så jävla stora dom har
blivit asso. Knoxville är stor asso! men min lilla Precious är inte mkt större. Sötnosen.

Asso fööööörlåååt för alla tråkiga inlägg. Ska skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Bloggdesign utlottning på bloggen, kika gärna om du är intresserad av den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0