Just because a person smiles all the time, doesn't mean their life is perfect. That smile is a symbol of hope and strenght.




asso jag vill ej blogga om skola och tråkigheter, känns inte så aktuellt och sprida ut dom strålarna men asso lessen, måste dampa av på skolan?

Jag.vill.fixa.skiten.JA!
MEN!
De är typ omöjligt? jag hamnar a-l-l-t-i-d efter?!?! Asso whyy?
asso FAAAAAAAAEEENNN!!!!



Så tack :)

annars då? Livet är lika underbart och flyter på. hehehe... Katterna växer, blir ännu mer underbara. Jag funttar på och bli vegan och har små testat sådär. Jag pressar Sex and the city istället för Solsidan varje natt/kväll. Man lär sig fan mycket asso!

Men Precious, asso....hon är mer än duper gosig så måste ge henne all uppmärksamhet för kan knappt skriva asso


natti på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0