I make me sick



Mår illa av mig själv....
Önskar jag var ett djur,
dom är alltid, alltid, alltid söta! Dom har inga "dåliga hårdagar" eller dålig-smink-dag, ingenting.
Dom är alltid söta, och ser alltid likadana ut utan att man tröttnar. Vill va Knoxville (min beiga katt). Han är så
jävla fin.

Eeeeeller så vill man slänga på sig Megan Fox utseende eller Julias eller nån annan som alltid ser
bra ut. Men jag ska nå mitt abosluta mål i livet - att lyckas och att bli snygg. De börjas på Onsd eller
Torsd då jag ska kolla upp lite saker. Sen äre bara hoppas på de bästa och att jag får den.
Kan tyvärr inte säga än vad de är utan väntar tills jag vet mer. Men jag SKA lyckas. Nu äre fan nog.
Ska bli snygg oavsett va de krävs och lyckas med mitt liv med samma villkor, oavsett pris, tålamod eller
styrka så ska jag fan lyckas! Så alla med tummar får gärna hålla dom på att jag får ett yes på onsd
eller torsd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0