breaking up is hard, but moving on is even harder.



Täppt i nosen som ett as. Sitter med en toarulle och snyter mig varran minut.
På måndag ska jag kila iväg till doktorn efter skolan och kolla upp ett och annat. Ta reda på lite och hoppas
på de bästa. När jag får reda på svar så kan jag skriva öppet om de här, men tills dess vill jag
nog chilla med de för mig själv. Tror dock de kommer bli ett svar jag inte vill skriva och berätta om. Men man kan
ju hopppas att de kommer goda nyheter right?
På tisdag ska jag äääntligen få ny hårförlängning asso! Färgade de desperat igår. Skulle ju väntat te hårförlängingen meeen den grova/groteska/hemska/ångestframkallande/uek utväxten kunde inte stanna asso. För de som inte vet så är jag mörkblond/mellanblond/guldbrun hårig egentligen, en sån utväxt till mörk rött hår? Nej asso nej. Blev fan randig på vissa ställen hehehe.
Nehe, nu ska jag slänga mig i sängen med Precious, Knoxiville, Mobil, snytpapper och kanelbulle (tappa suget) och kolla på "Sex and the city" snart pressat sönder alla säsonger där också så nya tips? kanske "Prision Break"?
Natti natti på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0