Books

Det vart ju ingen vidare layout på mobil inlägget men skitsamma, jag blogga iaf! För kanske 5 min sen beställde jag hem en massa böcker, inte för någon speciell anledning alls vill bara ha nått och läsa ibland. Har sett alla filmer och serier som finns så får väll läsa lite istället innan sovdax! Älskar biografier och sånt så vart bara sånt, bl.a "I det tysta", "Skamfläck" (typ som en fortsättning på 14 år till salu) och "Inspärrad". As nice. Typsikt mig och ha så svårt och vänta. Kommer bah länga sönder efter alla böcker. Knas. Tyvärr valde jag cdon.com också, så jävla seg leverans. Aja, ska ner och gosa sönder med Precious och kanske Knoxville och vänta på bättre tider, Toooodeluuuoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0