And here we go... once again





Förlåtförlåtförlåtförlåt. Glömmer fan bort och skriva här..... hehehehe..
Har haft jävligt mkt plugg och jävligt mkt privat stuffs som bara strular till'et! Men de e fan ingen ursäkt, dock en anledning?
Men igår festa/badajacuzzi/snacka/sov/drogut jag med Anna-Klara och Ella. Så jävla bäst är dom, finns fan inte sånna underbara människor. Herregud.. blir fan emotionell(?) av att tänka på dom. För övrigt vare så jäääääävlans trevligt och soft och bara skönt och bada jacuzzi, första gången i mitt liv jag göre och de va såååÅÅåååÅÅÅÅÅ värt asso! Tror vi bada i 3-4 timmar? Sen drog vi in och somna faktiskt, alla tre. Sov as gott. Godast på länge. Ella va så strong och gick upp vid 6 (!!!!!!!!) för att jobba i stallet och jag och Anna-Klara gick väll upp 12? och klaga som faen.... hehehehe... Åh. Tjejerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0