snodd från minis!

känner mig så aktiv här asso:


Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[x] Blont
[  ] rött
[x] Svart
[  ] Färgat i en galen färg
[/ ] Kort, eller "normal längd"
[  ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[  ] Gröna
[  ] Bruna
[  ] Bakom glasögon
[  ] Drogade
[  ] I linser som är onaturliga
[  ] Stora
[x] Normalstora 
[  ] Små
[  ] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är...

[x] Långa
[  ] Lika långa som mig
[  ] Korta
[x] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[  ] Blyga
[  ] Vältränade
[  ] Smala
[  ] Väldigt flörtiga mot alla
[  ] Playiga
[  ] Beroende av sin dator
[  ] Fotbollsspelare
[  ] innebandyspelare
[  ] Sportiga över huvud taget
[  ] Tränar på gym
[  ] Nazister

Det är snyggt när killar...

[x] Har tatueringar över hela kroppen
[X] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[x] Piercing i tungan
[xxxxxxxx] Snaggar sig
[  ] Har längre hår än mig
[/ lite stubb får det va] Inte rakar sitt ansikte
[  ] Använder kajal
[x] Alltid har keps på sig
[  ] Har märkeskläder
[  ] Är modenörd
[X] Har häng

Detta säger allt om en kille...

[  ] Hans kläder
[  ] Hans moppe
[x] Hans leende
[/] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...

[x] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[/] Ger mig små presenter
[/] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[x] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning 
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[x] Pratar med sin kuk
[  ] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra 
[  ] Skriver egna låtar
[  ] Är lite pluggis
[  ] Är mycket pluggis
[  ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag inte ut med...

[x] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[/] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddade killar
[x] Sportnördar
[  ] Killar som har nära tjejkompisar
[x] Killar som spelar Wow
[x] Killar som kör moppe
[x] killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[  ] Killar som röker och snusar

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0