photos

Känns skönt att jag börjat fotta igen! Alla bilder jag la upp igår och i helgen har jag tagit själv. Im back! Har även ett väldigt stor fotto projekt i skolan at the moment så ska nog dra ut och fotta senare idag.
Snacka nyss med x-mamma i telefonen (mammas polare som är min mamma i princip) som vanligt. Snacka problem och löste ett och annat...kanske?
Annars så ska jag träffa Julius senare idag och sen imorn ska jag plugga heeeeeeela dagen lång. S0ft..




Känns skönt att jag börjat fotta igen! Alla bilder jag la upp igår och i helgen har jag tagit själv. Im back! Har även ett väldigt stor fotto projekt i skolan at the moment så ska nog dra ut och fotta senare idag.
Snacka nyss med x-mamma i telefonen (mammas polare som är min mamma i princip) som vanligt. Snacka problem och löste ett och annat...kanske?
Annars så ska jag träffa Julius senare idag och sen imorn ska jag plugga heeeeeeela dagen lång. S0ft..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0