my day



min dag är nog bara chill idag. drog till nacka i fredags och drack en del i en stuga mitt ute i skärgården (?).
Bellmans stuga låg 4-5 meter ifrån våran, han skrev sina visor osv där. Skulle egentligen kommit hem idag men min dricka tog slut och hade inga pengar så bestämmde mig för att dra hem. Vilket sög. Var så jävla nice dör borta även fast man droga av lite panik och ångest. Uscha, de va så myyys och så nice. Men jag vill inte dricka på ett tag, hehehehhee.

Juste idag äre första advent? Ingen snö utan regn på de? Konstig jul början asso. Känns EJ som jul. Mer som...midsommar eller påsk? Aja ska chilla med film och Katy Perry och sakna en viss person....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0