stockholm vs skruv



Är hos pojkvännen nu då!
Hann varken med collaget eller bloggen igår. Stressade med tvätt, packning och att umgås med syster så mycket de gick. Tog mig upp 4 imorse och packa de sista, fixa mig och drog till tåget vid 6 tiden. Resan gick heeeeeeelt okej. Var mitt första byte med SJ tåg, brukar åka direkt annars. As läskigt. Satt med min cola och försökte lugna ner mig med en liten kristen gubbe brevid mig.. (inget nerklankande). 

Har precis diskat åt pojkens mamma och tänkte se en film nu, Heartbreak Hotel eller nått. Haha.

Sooooo loooong!



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 09:55:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0