Night

Hehehe, fin tid att blogga. Får bli lite nattbloggning nu då.
Åkte till Växjö med älsklingen, hans mor och hans brorsa och shoppade. Chrille (pojkvännen) fixa en zipper hood som va ganska snygg, svart vita fotton på den i starka konstraster typ (as fin förklaring, sory) och någrat-shirts. Han bror köpte ungefär samma och jag fick med mig hem ett par leggings och en hood tröja jag lyckades fynda på rean på "New Yorker".
Sen åkte vi och käka lite, spelade minigolf som Chrille självklart vann på och jag förlora.
As trevlig dag faktiskt! :>

Meeeen ska väll sova ganska snart. Ska bara reta pojken lite som precis satte sig och spela bajs HoN! Fast de e ganska kul. Tyvärr.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0