Lov


(as härlig bild&stund från förra sommarN)


då gick man sista dan i skolan idag dåe. Mötte upp Mina imorse, lämnade avskeds present till min as braiga mentor, kollade på en film och drog hem. Värt. Slutar egentligen den 14:e meeen pga lite så blev de idag! Känns inte som sommarlov dock. Kanske för att man inte tvingade på sig en klänning och sjöng alla sommarlåtar man tränat så fint på. Haha. Nu längtar man ju bara till studenten.

Annars då,
igår va jag och mamma och handla lite smink b.la. Måste ju ha ett "lager" så jag slipper va osminkad hos Chrille sen. Drog även ner en hårfärg i korgen, deo och tandborste. 

Kanske borde ta tag i några saker på den där reminder listan?
Njaa. Får se va som händer nu,

So loong!

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Tack :D

2011-06-09 @ 17:58:22
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Linnea? :D

2011-06-12 @ 14:09:26
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0