lökigtlökigtlökigt

det är allt jag i princip har att säga idag. Lökat tusan exakt heeela dagen. Varit uttorkad, utsvulten, irriterad, bitter och trött också. Skoldagen har varit den dåligaste någonsin. Allt har varit helt totalt meningslöst och bara utdraget och bara bajs. Usch. Fyy. Kom hem och slängde mig i sängen vid 4 tillsammans med fläkten.
Imorgon blire inge skola för min del eftersom dom ska planera en utflykt hela dagen som jag inte ens ska vara med på. 
Känner mig alldeles för omoget gnällig och allmänt grinig för att fortsätta här.
Ska dricka kaffe och chilla, 

brb!

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - allt är bra här!:)



händer hos dig?

2011-06-07 @ 18:17:09
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0