förlåt,förlåt,förlåt

har varit så satans tomt här på bloggen. Fan dammig. Uscha.
Meeeeeeen har varit kinda busy med pojken samtidigt som det har varit annat. Förlåt!
Kommer nog inte vara så aktiv alls närmsta veckan tyvärr heller. Kanske börjar blogga när jag kommer hem (vilket är 4 juli) men vet inte än pga saker. Kanske inte kommer orka, kanske blir en emo blogg who knows. Men slängde ett öga på statiskten innan och såg att jag faktiskt har trogna läsare kvar. Såå, får nog ta tag i bloggen när jag kommit hem!

Har tyvärr inte speciellt mycket och berätta egentligen samtidigt som både hjärta och själ är översvämmat med saker, är dock inget jag kan skriva här. 

Jag är kinda mållös. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag finns alltid iaf så att du vet<3

2011-06-27 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0