busy girl calling



(en av julias kattungar. sööten)



känner mig grovt stressad i skrivande stund. Kom en våg med saker att göra känns de som. Står fan helt still i huvet. Får bara bli små stöd ord asso.

Min dag; Försökt lyckats med collgaet på pappa/syster/osvosv, scannat bilder, skrivit ut, failat, fått slut på bläck, dragit till julia, käkat, myst med kattungar, kollat film, dragit hem, kommit på att jag drar iväg snart. 

Yeeeee....

Imorn äre super chill/stressigt. Kommer va stress men hälften kommer inte kunnas göra när de ska, tvätten som ska packas måste torkas när den ska packas så får vänta med de och jaaa......

Kommer väll slänga in nått litte bättre imorn hära.

Godnatt or so!



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; förlåt för sent svar men jag har varit lite upptagen dom senaste dagarna och internet har strulat en hel del"/ men är allt bra med dig?:)

2011-06-13 @ 19:53:43
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0