Brain fucked


(random bild)

Har inte mkt alls och säga now days tyvärr. 
Saknar min pojkvän, vaxade benen för första gången idag. Gick väll sådär ganska dåligt egentligen. Känner mig lurad. Kostade nästan 100 kr och de va assvårt/funkaej/sög/gjordeont/. Ej värt pengarna, ej värt smärtan.
De enda som va fördelen va väll att de lilla resultat plättarna som finns på benen faktiskt blev as lena och snygga osv. Lukta fräsht också.
Meeen vad har annars hänt? För mkt men för lite som faktiskt går att skriva om. 
Mår illa? Mätt som ett as!
Ska nog lägga mig i nån slags mat-koma, inte för att jag ätit mkt men tillräckligt. 
Får försöka fixa nått och faktiskt blogga om framöver.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0