time out

känns som bloggen bara blir mer mörkare, deppigare och trist ju mer klockan tickar. Är inget jag egentligen orkar bry mig om eftersom de inte finns så mycket annat att skriva om och de e min blogg, mitt humör, mitt liv, min situation osv. Skulle kunna skita i och skriva nått alls men känner inte för de. Och jag pallar inte sitta och fylla sida efter sida med detaljer om de som hänt. Både för min egen och er skull.

Men på dagarna är jag med Julia/Lollo/syter/Ronja. Försöker och inte sitta hemma och deppa ihop, vissa dagar lyckas jag bättre än andra.

Finns så mycket jag skulle behöva och vill skriva men känns inte rätt och blotta ut sig sååå mycket. Men jag vet hur jag funkar, snart kommer försvarsperioden för att inte bli allt för sårad. Känslokall och bara igronerar. Vilket suger med tanke på att de alltid kommer förr eller senare. Får väll försöka bryta vissa mönster.

Men man måste väll smaka på livet ibland, även om de kan kännas som en "favorit" i repris allt för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0