Me, myself and I





skummat egenom bloggen och kom fram till att jag faktiskt inte skrivit så mycket om mig själv?
så får nog slänga in en sida eller så här och nu och berätta littte granna sådär. Ganska tråkigt sätt men känner mig inte tillräckligt kreativ för att göra på nått annat sätt

Jag heter Maria och bor i Stockholm med min mor, hennes kille och min store syster. Jag är 17 år (18 om ett halvår <3). Jag pluggar/är studerande - går på gymnsaie. Linjen "bild och form" s-k-a bli tattuerare men har börjat ångra en aning att jag faktiskt inte valde fordon linjen. 

Har en pojkvän som heter Christian men kallar honom alltid för Chrille. Tyvärr så bor vi inte så nära varran, men vi får de att funka iallafall. Vi har varit tillsammans sen början av april 2011 och jag älskar honom mer än ord nångonsin kan beskriva. Han gör de mest i min vardag värdefullt och jag kan alltid snacka med honom.

Min pappa blev sjuk när jag va 6 år gammal och dog när jag var 13 år. Han fick 3 väldigt kraftiga hjärnblödningar och till slut så orkade inte hjärtat slå längre. Är inget jag faktiskt orkar skriva mer om men några texter till honom kommer ni nog få höra då och då eftersom jag saknar honom nått oerhört. 

Även fast de kanske inte är nått jag skriver om så är jag oftast ute med vänner eller festar eller på nått annat äventyr. Är väldigt ofta tillsammans med min allra bästa vän Julia som jag kännt sen jag var 3, 4 år. Jag tycker även om att skejta även om de inte har blivit så mycket just nu. Jag älskar såklart och rita men även musik och speciellt fotto. Har en systemkamera, Nikon D300 som jag brukar fotta med. Men tycker även om att klistra med bilder, göra collage osv. Kan ta kort på mitt rum nån dag och visa eftersom de sitter massa collage jag gjort på alla väggar. 

Yes, de var väll de jag kom på för tillfället men tänkte slänga in en lista i brist på annat:

DIG SJÄLV

1. Namn: Maria
2. Ålder: 17
3. Född: 02/01 1994
4. Bor: med mamma, hennes kille och sen syster.
5. Familj: mamma och syster.

UTSEENDE

1. Ögonfärg: ljusblå.
2. Hårfärg: redhead - rött.
3. Fräknar: nej!
4. Klädstil: min egen skulle jag väll säga.
5. Piercing/Tatuering: medusa + ögonbryn = mina piercingar.
6. Längd: 1.75.
7. Vikt: 3.000 ton cirkus sådär.
8. Skostorlek: 39-41 typ.
9. Smink: mascara, rouge, foundation och conceler och sånt vanligt men beror på tillfälle asso.
10. Kännetecken: håret brukar de väll vara.

FRÅGOR OM DIG

1. Hur är du som person? fåru fråga nån annan om, men ärlig och lätt, snäll men ganska komplicerad haha.
2. Har du lätt för att lita på folk? absolut inte.
3. Har du lärt känna någon/några under de senaste månaderna? ooh yeah.
4. Äter du dig mätt varje dag? ja de gör man väll.
5. Svär du ofta? fan heller. hehehehe.
6. Vilken är din favoritfilm? Role Models eller You dont mess with the zohan.
7. Vad sover du i? vintertid - mjukis + tjocktröja. sommartid- trosor och t shirt.
8. Är du nöjd med ditt utseende? absolut endast nej.
9. Vad är det sämsta med ditt utseende? a-l-l-t.
10. Vad är det bästa med ditt utseende? ingeting för att vara ärlig men..

KÄRLEK

1. Är du singel? nope.
2. Tycker du om någon just nu? *älskar.
3. Är du kär just nu? oh ja.
4. Har du pojkvän/flickvän? kolla på ettan vettja.
5. Är du bisexuell/heterosexuell/homosexuell? osäker men straight.
6. Är du oskuld? näää.
7. När kysste du någon senast? tisdags.
8. Är någon intresserad av dig just nu? jarå!
9. När sa någon till dig senast “Jag älskar dig“? idag!
10. Saknar du din ex-pojkvän/ex-flickvän? nja, vill jag inte påstå. Isåfall dom som personer, inte de jag hade med dom.
11. Är du intresserad av någon just nu? scrolla lite högre upp vettja.
12. Saknar du någon just nu? ja.
13. Skulle du kunna bli tillsammans med den du var senast hade ett förhållande med igen? nej.
14. Gillar din senaste någon annan nu? nope.
15. Hur länge var du & din senaste tillsammans? 3 år.
16. Har någon av de motsatta könet sätt dig naken? uhm, ja?

“KILLFRÅGOR"

1. Runkar du regelbundet? hela tiden.
2. Hur långt har du gått med en tjej? knullat en tjej hårt.
3. Vad tycker du om porr? det äger, speciellt sådan porr där tjejerna har gigantiska bröst och tio meter naglar.
4. Tycker du om att göra din tjej avundsjuk? ja, man måste ju visa vem som bestämmer.
5. Blir du lätt avundsjuk? nej, jag kan slåss.
6. Vad är viktigast hos en tjej? brösten, röven, höftbenen och midjan.
7. Vad tänder du på? sådant där snuskigt!
8. Är du dig själv när du är med tjejer? nej, jag spelar biff.

“TJEJFRÅGOR"

1. Vad är viktigast hos en kille? personligheten, humor osv.
2. Vad tänder du på? saker som gör mig tänd trololololo. nejmen, snällhet(?) rygg, ögon, bilar, snickarbyxor, doft och jaaaaa. fråga chrille eller nått
3. När hade du senast din mens? looong time ago.
4. Trivs du utan smink? jaa.
5. Känner du dig tvingad att använda smink? ibland.
6. Trivs du att umgås med killar, vågar du vara dig själv? bästa och umgås med ju.
7. Har du bra självförtroende? kan man väll inte påstå nej.

ÖVRIGA FRÅGOR.

1. Vad gör du på fritiden? är med kompisar, spelningar, skejtar, festar osv.
2. Vad är klockan? 19:18.
3. Har du mycket öron vax? ooja.
4. Brukar du vara ute på nätterna? aaa.
6. Är du klumpig? ibland sådär.
7. Har du badat i år utomhus? näää.
8. Har du och dina vänner gjort något olagligt detta året? kanske hehe.
9. Äter du dig mätt varje dag? favorit i repris (((:
10. Har du någon gång krossat ett fönster? yez

Neej, det var inte jag som svarade på killfrågorna.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 19:26:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0