f*ck.everything.right.now




Tänker inte gå in på vrf de inte vart nå bloggande,

men nyss färgade jag håret, tidigare idag var jag med julia.
Ingen aning om vad som händer ikväll.
inte sovit ett piss inatt, somnade väll 8 imorse och vaknade till och från, bestämmde mig för att kliva upp vid 12 eftersom jag vaknade av en marddröm. Drömde att Chrille hade varit otrogen och hittat en annan som gör honom lyckligare. Kändes äckligt verkligt och va helt förvirrad när jag vaknade. Smsade pojken med en gång, bad honom ringa när han vaknade vilket han gjorde. 

Varit den hemskaste dagen på länge. 
asso förlåt, men de kmr nog gå ut lite över bloggen nu.

Livet kan suga så hårt och oftast kan man inte ens berätta varför. Jag skulle vilja se in i framtiden om allt kämpade verkligen kommer/va/är värt de? Hur kommer de bli sen? Kommer man sitta och ha samma skit släpandes? Finns inga svar, hur många och nödvändiga frågor jag ens ställer. Hur och när ska man orka, hur fan ska man orka? serriöst. Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0