special cats



mina katter är bara för roliga,
så fort man börjar käka nånting så kommer dom pipandes för att kolla va de är.
Speciellt den Beiga (inge namn än tyvärr, lutar åt Lazzy), te middag käkade jag sallad som den självklart
smakade några bitar utav. Både gurka och sallat. Tog en nattmacka med oboy, den smakade av bägge.
Och neeeej, jag göder dom inte och ger som varsin tallrik utan det är mini nyper de smakar. Ingen näve.

Precious (den gråa) har börjat fästa sig vid mig lite extra. Hon är ju min absolut egna så det är ju kanon.
Hon sover med mig, springer in till mig i sängen när hon ska sova middag/kväll/förmiddag eller vill gosa,
vaknar om jag lämnar rummet när hon sover - lyfter huvet och kommer efter, snackar med mig,
vaktar mig och tvättar mig - både håret och ansiktet! Hon ska alltid ligga nära mig, antigen i famnen eller
hitta nån valk (haha) eller luta sig emot mig. Så mysigt och gulligt.

Den beiga är allas katt och han får ni gärna komma med namn förslag till! Som sagt, Lazzy är de 
vi (min syrra o mamma) lutar åt nu. Men kom med bättre. Vi tänkte Simba men de e så
himmla vanligt, blir lite tråkigt. 




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Jag är med och tävlar om ett paket med produkter från det omtalade märket Clinique på http://hiilen.blogg.se/ (Sveriges bästa skönhetsblogg), tävla du med!

2011-08-10 @ 07:27:51
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: varsågod!:)

2011-08-10 @ 23:46:21
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0