skolångest, lite?

kommit på nu i princip att min skola faktiskt kickar igång igen på torsd.
asso...
inte nog med att jag redan har panik inför 2:an med tanke på att jag knappt klarade 1:an 
så har skolan tydligen gjort hudge ändringar. T.ex har vi tydligen nya lärare va
fjärde vecka?... asso pallar inte. Hade funderingar på och hoppa av i princip heeela  1:an
och i skrivande stund känns de ju kinda som att jag faktiskt kommer göra de i 2:an.
Kul. Verkligen. As. Kul.
Asso stackars min mentor. Kommer fan begära samtal 3-6 gånger per dag. Kuratorn kan
ju också boka in mig x antal ggr. 
Ska ner och diskutera back up plan B med moder nu. Kommer fan spy pga ångesten snart.
Aja. Bara och höja medicinen ännu mer.

Tack så mkt för mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0