sing it




heheh, sitter och tar ut hämnden på mina kära grannar med min ljuva stämma. Sitter och pressar musik, 
sjunger och dansar med öppet fönster. Ett sånt där lagom tack för alla bebisar skrik man
står ut med. Skriken är ju dock på ett språk jag inte vet va de är och en stämma jag inte tror
nån kan stå ut med. Så min fina sjungröst får dom stå ut med. Tyckte jag hörde en knackning
i väggen för sådär 10 min sen. 

Idag kanske jag dra ut med AK och Ella eller så väljer jag tragiskt nog att städa rummet. Kan inte
ens snegla ner utan att rysa. Är fan björkfrön på golvet? (flygit in genom fönsret) Srlsy, äckligt. Tycker inte om sånna. 
Tycker dom är skit äckliga...

För övrigt har jag spenderat dagen med att snacka med syster. B.la om hur man använder pappret
på toaletten, viker eller skrynklar. Mogna tjejer. Men men, man har väll sina stunder.

Nu ska jag plåga grannarna lite mer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0