Falling



Blev väckt igår av att Kevin och Julia ringde. Slängde på mig kläder och solglasögon, nyvaken
och söt(hehe) med en härlig morgonfrilla och drog till dom. Vi chillade, spelade gitarr tills Kevin
bjöd på pizza. Fick pröva på några pizzor jag aldrig sett innan, bägge va goda men den ena va lite 
mer speciell, dock inte äcklig! Vet inte vad nån utav dom hette men den ena hade fårost och nån gorazella(?).
Den andra hade banan, oxfile(?) och curry I think. 

Efter de så följde jag och Julia Kevin till tåget i stan och sen drog jag hem. käkade lite och sen
drog jag och Julia ut igen och de som hände då kommer ta 100 år att berätta så jag lämnar stödord;
våldgästa, statiol, cigg, Lienn, fylle sms, bil, Grödinge, däckmode, promenad, granar, sova. 

Och idag dåra. Skulle gå ut med vovve i skogen tsm med madre. Har ett knä som är helt fucked up
pga gammal dans skada så de hoppar ur led ibland. Vilket de gjorde för sådär 3 timmar sen.
Går inte in på detaljer här heller eftersom de faktiskt låter ganska äckligt. Men de hoppa ur led, jag
föll ihop ofc och knät hoppa tibax! Tänker dock bete mig som en kämpe och gå till skolan iallafall.
Får begära en hiss eller nått så slipper de upprepas så snabbt. 

Orkar faktiskt inte skriva mer nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0