check out


längtar tills jag ska beställa lite nya kläder! Vet dock att den marin blåa tröjan, skorna och jackan kommer jag garenterat att köpa. Jeansen också om dom sitter snyggt. Sen finns de inte spec mkt kläder inne just nu så väntar på ett nytt lass liksom. Kände bara sug att slänga upp ett mini collage på lite kläder sådär. Oh fyfan va nice med nya kläder lagom till skolan. Måste hitta en as snygg väska också! För er som inte visste, galen i väskor.
Spec dom med läder fransar på hehehe..


Imorgon ska jag till UM och skaffa ny p-piller sen tänker jag nog dra vidare till Gnesta och hälsa på 
Micke och Syster. Men micke jobbar nog. Sen kankse jag drar vidare ut eller tar hand om mitt
jävla rum, haha. Längtar så jag döör tills Precious kommer, Julia ska ge ett helt USB minne med bilder
på henne, när jag får henne ska jag bomba med bilder. Ska slänga upp lite bilder på hennes saker också?
Kanske blir imorn innan UM?

Aja, ska försöka se en film eller så.






Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

åååh jackan va skit snygg!

2011-08-04 @ 00:45:11
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0