alltid kul dagen efter...

shit....
drog ut på krogen. två gånger inatt..
hade skit kul, men tror nog de blev lite mer alcohol intag än väntat.
hade med mig min systemkamera så trore va ca 200 bilder som togs men glömde den
i lägenheten så får be syster ta med den senare. Så imorn blire ångest framkallande
bilder i mängder!

blev iaf väckt vid 7 imorse, pallra mig upp och höll mitt löfte. Följde med Leea till loppis!
Satt där med henne och försökte få folk att köpa alla möjliga saker, lyckades lura några med
prut pris så några saker blev sålda men ingen av oss va särskligt nöjd alls. Vi hade skit
trevligt, små mobba några andra säljare och snacka en massa men mer pengar hade
suttit fint. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0