-




varför måste du göra såhär hela tiden?

jag är ingen jävla leksak, släng vante whatever.
varför är så jävla kul och såra mig?


Sorry.

Idag var jag först på ett möte. Gick bättre än väntat. Drog hem, fixade käk/smink/hår och drog vidare.
Mötte upp Julia för att fira Kevin! Hade as trevigt. As trevligt folk desutom. Lite alcohol, mkt skämt,
trevlig stämning, smörgåståra, utomhus chill/häng/krök/musikgolv/unameit. Va så himla kul och träffa
Kevin asso.

As u can see känner jag mig inte på topp atm trots en toppen kväll pga lite problems sådär.
Borde inte ta ut de här och de undviker jag även (believe it or not) så gott jag kan. Men ibland
så måste de ta vägen nånstans och ja. Min blogg liks. Känns ju lagom patetisk och bara allmänt
tråkigt och fel men.. jag venne. Kanske blir last time här nu och skaffar en bok och skriva depp i?
Lägg upp bilder de dagar de mest finns patetisk snack istället eller bara babbla random?

Sorry again!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0